Autor: 021

Novi Sad
07.01.2017.
14:00 > 17:32
Gradsko saobraćajno preuzeće i Uprava za saobraćaj planiraju da ove godine izrade Studiju zonsko-tarifnog sistema pošto je postojeća podela grada na zone naplate prevoza stara više decenija, saznaje 021.
  • Gari

    11.01.2017 08:58
    Ja nesto imam osecaj da nas vi bas z****vate nekoliko decenija...
  • N.SAD

    10.01.2017 11:26
    Možda bi rešenje bilo da se mesečne karte smanje zbog školaraca i radnika koji putuju iz Veternika i Futoga bez obzira što je Veternik II a Futog III zona. Sajlovo I zona a Veternik II, zar nije malo glupo kad se zna da je udaljenost ista ili da je tabla Veternik čak bliža od table Sajlovo od centra.Sećam se da je jedno vreme doduše kratko saobraćala linija S. Karlovci - Futog koju je ,,držao'' privatnik i karta bila 30% jeftinija ali nije mu dozvoljeno da koristi postojeća autob. stajališta pa je tako ta linija ukinuta.Da je sve bilo u redu i da mu je bilo dozvoljeno da koristi postojeća autob. stajališta i da je imao češće linije GSP bi bankrotirao a on iako 30% jeftiniji profitirao.Na žalost GSP ima monopol i treba nešto poraditi na tome.Dozvoliti svima da vrše prevoz putnika ali da plaćaju porez.Zar nije glupo da je meni jeftinije ili isto da putujem automobilom svaki dan do posla i nazad 16 kilometara iako autobus prevozi 50-100 putnika a ja putujem sam.Neverovatno ali je tako.
  • /

    10.01.2017 10:37
    /
    pa i nije cilj gradskog prevoza da se vozi od pocetka do kraja linije.

    kako se moze meriti udlaljenost od centra ako bas futoske i limanska linija idu do zeleznicke stanice-i opet mi stizemo do teme fasizma
  • ns

    10.01.2017 10:10
    svima koji porede kome je duži
    Meri se rastojanje od centra grada, a ne dužina linije, sto mu gromova!
  • TOGFU

    09.01.2017 22:40
    Ima jedna velika razlika: na linijama 5 i 9 veoma mali broj putnika vozi se od početne do krajnje stanice.Većina se vozi 3-4 stanice odnosno najviše do 4-5 km i izlazi, a drugi putnici ulaze.Mnogi se voze i samo jednu do dve stanice, što znači i da se proda mnogo veći broj karata od početne do krajnje stanice nego na linijama za 53 i 55 gde se većina putnika vozi 12 km.
  • TOGFU

    09.01.2017 17:15
    Futog 53/55
    Evo merio sam kilometražu trase
    Linija 53 i 55. (III Zona) -> 14.5km = 135din u jednom pravcu
    od MAS do poslenje stanice u Futogu.
    Linija 5 (I zona) -> 12.5 km = 55 din.

    Ima jos sličnih primera kod recim linije 9 koja takodje prelazi preko 10km u jednom pravcu.
  • Zna se

    09.01.2017 16:28
    Duško
    I nove autobuse i stanicu i sve što postoji u GSP kupili su isključivo Novosadjani počev od osnivanja GSP, a kupovaće i ubuduće.Svi direktori i radnici GSP i prošli i sadašnji i budući radili su i radiće za dobru platu.
    Pa to je valjda notorna stvar.
  • Dusko

    09.01.2017 15:02
    Istina 2
    E moji zuto-ljigaski botovi. Lupate gluposti, ko da ne znaju svi ko je i kupio autobuse i renovirao stanicu i sve ostalo uradio. Niste sigurno vi iz fotelja, lezilebovici, koji samo dobijate pare ni zasto...zreli ste za privatnu firmu, da pokazete "znanje"...
  • Objasni

    09.01.2017 14:04
    Duško
    Na koji to fazon linijski taksi vozi jeftinije od autobusa GSP?
  • Dušanka

    08.01.2017 21:27
    @Duško
    Duško budi muško i čovek, ne laži! Predhodni direktor je renovirao Mas, dovukao vodu i kupio deo tih autobusa sa kojim se novo rukovodstvo okitilo. Ovi tvoji su katastrofa, verujem da ćeš biti čovek i otići sa njima kada budu odlazili...u privatni sektor.
  • Gradjanin

    08.01.2017 21:10
    Zone
    Vidi se koliko je uradilo to novo rukovodstvo ... komentari sve govore, dzaba vam je botovi branite mrtvo puvalo pustite ljude od struke da se bave zonama studijams poslovanjem vidite da vam ne ide ...
  • nk

    08.01.2017 20:02
    Autobusi sa početnih stanica..
    ...kreću ranije, u proseku 2 minuta. Pogotovo na okretnici na Novom Naselju, gde požure da krenu sa početne i onda stoje na semaforu na crvenom svetlu bar minut. Nije mi jasno zašto tamo postoji dispečer koji to treba da kontroliše, a to ne radi.

    Kad se prave rasporedi, treba uskladiti polaske, pogotovo nakon njegovog razređivanja, da ne kreću npr. broj 2 i 9 istovremeno, već sa kojim minutom razlike. Mada često vozači svi krenu istovremeno, pa kad vam "pobegne" jedan autobus odu vam svi.

    Ranije je pokazna za decembar važila do 8. januara zbog neradnih dana, a od prošle godine isključivo do 5.1., kada preduzeća nisu mogla da uplate markice za januar jer im je račun bio u blokadi, a kontrolore su poslali odmah sabajle 6.1. da kontroliše jadan radni narod.
  • Dusko

    08.01.2017 19:35
    Istina
    Svi treba da znaju da je novo rukovodstvo uradilo mnogo vise od prethodnih, jer su izmedju ostalog kupili 35 autobusa, posle 30 godina renivirali MAS, doveli vodu u zgradu, smanjili dugove... a hejteri kojima je lose, nek se okusaju u privatnim firmama. A sto se tice cene, najnize su u Evropi, a veternik i futog onda treba da budu i prva zona za placanje poreza :)
  • Jelena

    08.01.2017 16:42
    TELEP-ADICE 7 I 12
    021 bi stvarno mogao da se pozabavi pitanjem nesavesnih vozaca, posebno na linijama 7 i 12 koji krecu i po 3-5 minute ranije od onog na redu voznje, posebno u jutarnjim casovima.
    Kao i kojom se brzinom krecu, ako jednog dana jednom vozacu treba 3min da predje 4 stanice a drugog dana drugom vozacu u istom polasku treba 13min da predje iste te 4 stanice.
    A o ponocnim polascima i prelascima na crveno treba ne poseban tekst, nego posebnu studiju napraviti.

    A o ukidanju polazaka bez prethodne najave imam mnogo vise da kazem.... Sramota za jedno GRADSKO JAVNO preduzece.

  • Inspektor Kluzo

    08.01.2017 10:52
    @ inspektor visekruna
    Inspektore Visekruna, da vi nemate nekakav interes da Futog ostane u II zoni? Da niste Vi mozda saobracajni inspektor pa imate nekakve koristi od postojanja linijskog taksija za Futog?
  • Student

    08.01.2017 10:42
    STUDIJA
    Ako zele da od GSP-a naprave profitabilno preduzece treba da urade 2 stvari.

    1. Da Futog bude u I zoni i karta 55 dinara. Linijski taksisti vise ne bi saobracali na ovoj relaciji jer bi im bilo neisplativo.

    2. Da se prate sve linije tokom 24 h mesec dana i da se ukinu svi polasci koji idu a prosek broja putnika u njima je nerentabilan. Pogledajte ima polazaka a u autobusu 3 putnika. I onda se gubici GSP placaju kroz poreze.
  • Narod

    08.01.2017 08:37
    Polasci
    Tacno je da treba menjati zone al treba i preispitati rad trenutnog rukovodstva , zasto nema toliko polazaka koji su u redu voznje zasto nam je tako los prevoz zasto su autobusi prljavi i neispravni zasto nema grejanja u svakom drugom . Ko cuva direktora kad je nesposoban i neodgovoran taj ni ne dolazi na posao kao ni njegova svita koju je doveo . Svakako je pohvalno sto se bavite zonams al ajdete malo se pozabavite i vodjenjem ovog javnog preduzeca .
  • Calc

    08.01.2017 08:12
    Najbolje rešenje bi bilo da se ukinu zone i uvedu vremenski ograničene karte (na primer 30, 60, 90 minuta) koje bi važile i za presedanja u tom periodu.
  • Borko

    08.01.2017 07:52
    @da,da sindikalac
    Ivise od 150 polazaka se otkaze, i nazalos svkog dana se povecava.
  • Zivan

    08.01.2017 07:22
    Prvo bi trebalo porušiti divlju gradnju, recimo u Veterniku sva sa desne strane kada iz NS ide prema BačkojPalanci.
    Uostalom, mislim da bi Futog, Veternik i Begeč trebalo da se izdvoje iz NS i oforme posebnu opštinu...
  • Zoki

    07.01.2017 23:35
    pitanje
    Šta vam smeta linija za Institut ili pitanje pisma ?
  • Gandra

    07.01.2017 23:06
    ...
    Veternik je potpuno spojen sa Novim Sadom, nema praznog prostora a Futog sa Veternikom, kao Klisa .To je sad deo grada.Inace mi je pokazna za Veternik 4300 din. i stvarno mi je puno na platu od 23000 !
  • Gospođinci

    07.01.2017 22:57
    ...
    A ocemo li mi dobiti nocni prevoz bus za Gospođince ide u 22:45,a sledeci u 4:10?
    Ako postoje nocni busevi za Kovilj,Stepanovicevo zasto ne bi mogli npr da temerinski koji ide u 2:45 promeni se da ide za Gospođince?
    I jos nesto zasto ne postoji nocni prevoz za jos neka sela pored Gospođinaca npr. Čenej,Ledinci,Bukovac...
  • Lusi NS

    07.01.2017 22:43
    @ Zivan: niste u pravu, Futog spada u trecu zonu za naplatu poreza, kao Petrovaradin, Sremska Kamenica, Juzni Telep, Klisa, svi oni placaju autobusku kartu 55dinara, a Futog 135. Linija 9 Novo naselje- Petrovaradin je duza od linije MAS- Futog. Ne zaboravite da mi putem Informatike placamo cistocu i gradsko zelenilo, a sami cistimo, secemo grane, sisamo travu.
  • Breks

    07.01.2017 22:24
    Budisavcani su se pre nekih desetak godina zalili na prevoz i bilo je to i na TV NS a tadasnja novinarka je dobila kasnije otkaz samo iz razloga sto se u GSP zaposlio bivsi radnik televizije koji je uredjivao pitanja o prevozu,e sad kakve on ima veze sa time sada se vidi.Karte skupe i nekvalitetan prevoz,dali neko moze sracunati koliko je npr. Kilometara trasa sedmice?Ja sam cuo da je to 10-12 km...a budisava je udaljenja 15 tak km..ko tu racuna te cene to je ludost..Prevoznik iz Curuga iz Budisave naplacuje kartu 120din.fino ima mesta,toplo,leti klima i voze preko 50 na sat....
  • Sindikalac

    07.01.2017 22:07
    Još malo
    Jeste, zašto 021 ne istrazi zašto nema polazaka koji su navedeni u redu vožnje? Zašto štitite onog Prevaranta? Jel istina da dnevno ne izadje po 15 autobusa odnosno otkaze se po 150 polazaka po redu vožnje? Proverite
  • Marija

    07.01.2017 21:49
    gsp
    Pitam se šta je sa linijom broj 5 . Uvek su gužve a dupli autobusi su samo vikendom , a u autobus radnim danima ako udješ junaštvo je izaći iz autobusa. Autobusko stajalište kod ulice Patrijarha čarnojevića je polupano i sada ni traga od autobuskog stajališta . Ko vodi brigu o tome nečijem nemaru .?
  • Real

    07.01.2017 21:40
    Realno, Sremska Kamenica je dalja destinacija nego Veternk, a u gradskoj zoni je..
  • Zoki

    07.01.2017 21:27
    linije
    Vratite liniju za Institut u Kamenici i promenite ćirilične napise.
  • gari

    07.01.2017 20:59
    @Živan
    Kakve veze ima porez na imovinu sa JGSP? JGSP Novi Sad je posebna firma, a i ponašaju se kao najgori kapitalisti i monopolisti. Već šestog u mesecu šalju kontrolore ako je neko slučajno zaboravio da kupi markicu, ili nije bio u mogućnosti, ili šta već, a u njihovim glavama "jer su građani bezobrazni". No dobro, ima i ok ljudi među tim kontrolorima što se ne skupljaju ko hijene da maltretiraju žene, decu, starije, i kulturan deo sveta.

    A za gustinu naseljenosti - pa zar oni nisu to već kompenzovali ređim polascima i manjim brojem linija? Čak bih rekao da su ti bude i za Veternik i Futog puniji od dvojke i devetke, a to je ono što je najobjektivniji parametar. Dužina puta i koliko su puni autobusi treba jedino da su bitni!

    A ne bi bilo loše i da se trude da izlaze u susret ipak i stanovnicima manjih naseljima kad su već javno preduzeće i kad im grad i država svakako pomažu.
  • Inspektor Višekruna

    07.01.2017 20:54
    Mogu da se kladim
    da Veternik a možda i Futog uđu u prvu zonu. Krajne nepravedno rešenje pošto će se obiti o džep svima ostalima. Nema logike da za Rumenku bude skuplja karta nego za Veternik. Autobus za Rumenku potroši manje goriva i brže stigne od većine gradskih linija.
  • Dule

    07.01.2017 20:28
    Zar ne ide 19 na sremsku stranu u nocnom rezimu?
  • Perica

    07.01.2017 20:26
    #####
    "Naime, sadašnji cenovnici i zone podele Novog Sada i prigradskih naselja ne oslikavaju realnu situaciju na terenu, jer su se pojedina prigradska naselja, poput Veternika i Futoga, proširila i postala sastavni delovi grada."
    Znaći cena pada na 55 dinara...
  • Miki

    07.01.2017 20:17
    Cena karte za Budisavu je jako skupa,a prevoz je jako ne kvalitetan i retki su polasci sa obzirom posto je karta.Hladno je kao u hladnjacama a i guzve su velike.
  • Putnik

    07.01.2017 19:40
    Treba Studia za smenu nesposobnog rukovostva.Danima smo uskraceni za pojedine polaske, taj broj se iz dana u dan povecava tako da smo po saznanj ovih dana uskraceni za oko 150 polazaka dnevno u gradu. Ceka se na 7, 8, 4, 3, 5, 11, 1, 9, 6.
  • Koki

    07.01.2017 18:48
    U redu, prihvatam da se uradi nova sta-god, ALI mogu da se kladim da ce SVE karte postati skuplje nakon izrade nove studije! Dakle, da se ne lazemo - to nije da bismo dobili bolje zone i tarife, vec da bi oni uzeli jos vise para!!!
  • Zivan

    07.01.2017 18:32
    Nikada periferija ne može da bude toliko povoljno opskrbljena uslugom gradskog prevoza kao centralni i najvašniji gradski reoni. Zato je u prigraskim naseljima kvadratni metar stan upola, i više, jeftiniji, a plaćaju i tri, četiri puta niži porez na imovinu...
  • Hellouuuu

    07.01.2017 18:22
    ......
    Pitanje za Marka...
    Druze da li si ti nekad isao gradskim od MAS-a do Futoga i da li znas gde se nalazi uopste stadion VUJADIN BOSKV
  • Marko

    07.01.2017 18:07
    Pa naravno da je skuplje kad je put od MAS do stadiona 5 puta kraci nego od stadiona do Futoga.... svasta
  • /

    07.01.2017 17:50
    /
    tromesecne karte u nekim eu mestima su jeftinije nego sto bi se potrosilo u ns za mesec dana voznje u busu

    cik da tako napravite cenovnik.
    ili da ga napravite po provedenih pola sata ili dnevne karte a ne po diskriminaciji
  • Nervirac

    07.01.2017 17:42
    PatriJot, smrt za Novi Sad. Sada vam i vas GRAS ne valja.
  • Putnik

    07.01.2017 17:36
    A kad će konačno normalan sistem naplate karata? Neverovatno je da ni posle 7–8 raspisanih javnih nabavki (za isto toliko godina) JGSP nije uspeo da uvede elektronski siste naplate karata. Sramota je da se dobijaju one ceduljice i da se zbog kupovine karata kod vozača autobusi zadržavaju na stanici i po 2–3 minuta. I ukinite besmisleno pravilo o ulasku na prednja vrata (koje si ionako ne poštuje), Novi Sad nema dovoljno autobusa i neizvodljivo je da 30–40 putnika uđe na jedna vrata na jednoj stanici (zato valjda postoji više vrata na autobusima!?). A onda neka kontrola radi svoj posao – i preventivno (kontrola na ulazu u autobuse na opterećenijim linijama i stanicama) i redovno (u autobusima). Ovo što danas imamo je mučenje putnika i urušavanje kvaliteta javnog prevoza zarad zadovoljenja forme (pozitivnog poslovanja JGSP-a).
  • Zanovetalo

    07.01.2017 17:08
    Idu izbori, mora se osigurati glas zemara.
  • I jos

    07.01.2017 16:38
    Uvedite nocne polaske na sremsku stranu aman!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna